Ketua Kelas


Sepanjang hidup aku, jawatan paling tinggi aku pernah dapat dalam kelas cumalah penolong kelas. Umur dah nak masuk 30 lah tiba2 dapat jawatan sebagai ketua kelas. 😑

 Ikut hati nak ngelak dari pegang mana2 jawatan sebab renyah kot! Aku malas! Tapi tulah sebelum masuk kelas, laki aku dah brainwash otak aku dan galakkan aku pegang jawatan sebagai ketua kelas. Katanya dia nak aku belajar ilmu kepimpinan macam dia belajar dulu. Dulu masa kat Giatmara, laki aku pegang jawatan sebagai ketua kelas juga.

Tapi tu lah... sampai sekarang aku masih tak khatam lagi tentang ilmu kepimpinan ni.... Dah lah lain student lain peelnya. Dengan Cik Mas duk mintak bantuan aku tolong bebudak kelas yang lain untuk guide cara buat assignment. Moga Allah sentiasa mudahkan urusan seketui Nana ni😂

0 komen:

Post a Comment