Baju Oversize

 



Ikutkan kisah ni kisah 2 tahun lepas, kira baru awal2 kahwin. Awal2 kahwin dulu memang kiteorang selalu rewang naik motorsikal je. Da dedua suka santai2 kan. Nak dijadikan cerita, selepas kahwin, memang aku dengan suami lupa habis nak sediakan baju hujan untuk size aku. Untuk size aku ni memang patut beli size kanak2 je (size aku xs) sebab aku pun tak tinggi mana, dan kurus pulak tu. Orang yang tengok akan ingat aku masih budak sekolah.Bayangkan waktu tu kiteorang rewang jauh tetiba hujan, dengan tak adanya baju hujan size aku, suami paksa aku pakai baju hujan dia yang ala2 macam XL! Bertapa jauhnya perbezaan size xs dengan xl tu, hahahaha

Kesudahnya rupa aku macam Michelin

Ni diaaaa Michelin! Cuma versi aku jadi warna hitam. HAHAHAHA

Selepas pakai tu serius susah aku nak naik motor, nak angkat kaki pun susah! Nasib baik laki aku tak ikat aku macam dalam komik ni. Mau niaya je jadi macam layang2 sambil nyanyi lagu I believe I can fly~ Tapi nampak mcm sugar glider pun ye jugak. Hahaha



0 komen:

Post a Comment