Gunting Rambut


Jadi satu kesyukuran bila makin banyak ekonomi mula dibuka semula dan diberi lampu hijau untuk merentas desa. Tak lupa juga dengan saloon atau barber shop yang boleh dibuka semula dengan syarat mengikut SOP yang dah ditetapkan

Masih aku ingat lagi awal2 PKP dulu, ayah aku complain kata rimas rambut dia da lebat selebatnya. Actually rambut ayah aku jenis kerinting  dan tebal. So bayangkanlah kalau panjang tu jadi apa. Bukan turun ke bawah, tapi naik membulat ke atas. Hahahahah! (tersedak ayah aku kat rumah tu)

Suami aku pun macam nampak gayanya dah selesai dengan identiti barunya cuma mujur rambutnya dah paras bahu. Tapi muka laki aku jadi macam pengkid dan jambu lah sebab rambut dia jenis tebal dan lurus macam rebonding. Sekarang pulak dah mencecah bahu. Dah boleh lah tu untuk ikat tocang kehkehkeh

So macam mana dengan ayah, suami, adik2 lelaki dan anak2 lelaki korang? Dah dipotong rambut atau sayang nak potong? 😜

0 komen:

Post a Comment