Illustrasi Pavlova

Aku ni ikutkan dikenali sebagai pelukis Potret, Karikaturis, Kartunis, PaintingIllustrator dan Designer (tudia semua aku nak kuasai! hahaha). Aku tak pernah lukis illustrasi makanan sebab aku banyak suka lukis illustrasi perempuan. Reason satu saja sebab aku hargai kecantikan yang Allah cipta. Perempuan tak suka hargai kecantikan sendiri, better aku yang ambil alih hargai kecantikan depa(tudia pickup line aku!)

Tapi untuk cerita dalam minggu ni, dah beberapa hari aku mencari PAVLOVA tapi tak jumpa. Ada kedai buat promosi hingga tarikh sekian2. Tapoi kau bayangkan, asal aku wassap aku tanya stok je, mesti habis walhal baru pukul 12 kot!

Ini tidak adil! Aku melepaskan ketidak puasan hati dan keinginan ak kt pavlova ke sebuah illustrasi.


Actually ni boleh siapkan dalam sehari tapi jadi berhari2 sebab aku kena settelkan job commissio dan job company. Dengan menggunakan skill yang tak seberapa, inilah hasilnya.

App yang aku guna cuma Autodesk Sketchbook 😊
Category: 0 komen

0 komen:

Post a Comment