Baju Kelawar Di Musim PKP

     Menonton gelagat laki-laki memakai pakaian kelawar di Media Sosial. Geli hati aku tengok video-video yang ada di facebook page le. Aiyoo, macam-macam ragam kita dapat tengok dari Muka Buku tu. Jadi aku dapatlah idea lawak ini untuk dikongsi bersama-sama dengan anda semua.


     Hari ini aku nak share komik strips 4 panel terkini di sponsor khas oleh Schada Beauty & Spa (<--- Boleh Klik Link FB page tu).  Hari ni tak tau otak asyik bagi idea pasal baju kelawar je.

Hahahaha... Okay tanpa buang masa hari ini Aku nak share pasal Schada Beauty & Spa ni sebenarnya adalah sebuah Pusat Rawatan yang berpusat di 6-01, Jalan Padi Emas 1/2, Uda Business Centre,
82000 Johor Bahru. ( Dapatkan Arah ) .
     Bagi peduduk Johor Baharu, sesiapa yan mencari SCHADA BEAUTY & SPA bolehlah cepat-cepat ke sana selepas Musim PKP berakhir. Mungkin ada promosi bakal dibuat?  Selain itu korang juga boleh le usha-usha dan follow Instagram di schada_beauty_spa_jb . Nak tanya lebih lanjut boleh lah klik link ini www.wasap.my/60198196019 .

     Ok tu bukan point utama ya. Point utama sebenarnya sesiapa yg perlukan marketing untuk bisnes anda, Nana dengan suami ada sediakan perkhidmatan ni. Kami bagi harga promosi untuk sepanjang PKP ni. Siapa nak bolehlah whatsapp nana www.wasap.my/60134090580/komikiklanpromosipkp

Category: 0 komen

0 komen:

Post a Comment