PKP Dilanjutkan

     Ok let me explain before you all judge me! Hahahahaha.Untuk tempahan marketing komik untuk satu company ni, aku agak berpeluh jugak lah nak buat. Maklumlah ayat si auntie Cina ni agak boleh jadi double meaning padahal yang nak dsampaikan tu lain. Tajuk sebenar yang client bagi kali ini yang asalnya ialah LANJUT ATAU HENJUT? 😱
     So atas kata bincang dari kami berdua, so tajuk sajalah yang ditukar. Aku takut jugalah, da la dialog double meaning, sekali tajuk pun double meaning, mati aku ramai orang gatai mintak tempah komik lucah kat aku. Memang lah boleh viral sebab makcik pakcik bawang suka tengok point yang sensetif tapi aku tak kuat untuk dibawangkan secara berjemaah. Hahahaha

     Aku nak share pasal Schada Beauty & Spa ni sebenarnya adalah sebuah Pusat Rawatan yang berpusat di 6-01, Jalan Padi Emas 1/2, Uda Business Centre, 82000 Johor Bahru. ( Dapatkan Arah ). Bagi peduduk Johor Baharu, sesiapa yan mencari SCHADA BEAUTY & SPA bolehlah cepat-cepat ke sana selepas Musim PKP berakhir. Mungkin ada promosi bakal dibuat?  Selain itu korang juga boleh le usha-usha dan follow Instagram di schada_beauty_spa_jb . Nak tanya lebih lanjut boleh lah klik link ini www.wasap.my/60198196019 .

     Ok berbalik pada point asal, PKP akan dilanjutka atau tak? Kalau dilanjutkan aku rasa, ramai yang makin berlemak badannya kot. Kecuali aku yang makin lama macam ikan bilis. By the way, untuk sesiapa yang nak mermarketingkan bisnesnya atau produk, jangan segan silu untuk contact aku di page Nana Art Style
Category: 0 komen

0 komen:

Post a Comment