Da Men Mall Summit USJ

Kali ni aku tercampak ke Da Mell Mall di Summit USJ sempena event kanak-kanak yg akan dibuat selama 3 hari di sini 28/2-1/3.Actually ni atas permintaan dari abang Wukong sendiri gara-gara tak cukup orang.

Dan sampai je kat sini aku kenal dg dua orang baru.


Sebelah aku tu Kak Amna bekas pekeja storyboard di syarikat KRU satu masa dulu, dan di depannya Kak Mar, penulis komik.


Actually aku tak tau aku datang sini sebagai karikaturis or sebagai pelukis face painting sebab abang Wukong tak cakap pape. Tp kesudahnya aku amik dedua job ni sebab ada relate dgn skill melukis.


Masa ni first try conteng muka sendiri. Kira latihan asas sebab tak ada customer lagi



Tada!!! Hahahhaa Nana dan skull design berpisah tiada


Ni atas permintaan laki aku, sebab dia terlalu gilakan Spiderman

Kira untuk event kali ni mcm achivement unlocked la! Nanti kita akan tengok masa akan datang, skill apa yg unlocked pula 😁

0 komen:

Post a Comment