HCF & MSU 26th Convocation

Kali ke dua aku bukak booth di MSU sempena hari konvokesyen yg ke26. Tapi kali ni aku tak pergi dengan suami je, tp aku bawak geng2 karikaturis otai! iaitu Abg Syem, Abg safwan dan kak Aina.Depa da berpengalaman lebih dari 10 tahun dalam industri ni.


Karikaturis Nana, Karikaturis Safwan, Kartunis Kito dan Karikaturis Syem. Karikaturis Aina datang lambat. hahaha



Event ni berlangsung hampir seminggu. Kira da 18hb sampai 22hb


Ha ni baru hampir cukup. Cumma laki aku lak hilang ke mana masa ni 😩
Perempuan belakang aku tu kira salah seorang pelukis team DKV


Jumlah cust tu jgn cakap la. Alhamdulillah kira setiap seorang pelukis ada rezeki depa.


Masa ni aku tengah explain kat cust tentang cara nak menempah dan jugak explainkan perbezaan karikatur dan potret.

tgk la kami semua tgh teramat sibuk melukis siapkan tempahan!

Untuk awal2 memang cust non stop tp hari last event, mmg agak slow down tp tak apa, kami da pulun awai masa hari memula event. So hari last tu aku anggap Allah suruh kami berehat sikit

Btw selain income masuk, atleast aku dapat byk ilmu baru dari otai2, lagi2 cara mewarna, cara membuat spray background dan bermacam lagilah. Ilmu tu lagi mahal dari nilai duit. 😊



0 komen:

Post a Comment