Bed Yes Year End Sale MSU- Part 1


My lect wassap bgtau kat MSU ada buat event pd 3/12- 5/12. So my lect siap bg number yg patut aku berhubung utk psg tapak. Memandangkan aku ni alumnai, so aku dpt la harga yg sedikit murah berbanding dengan org luar. Tu pn da satu kesyukuran kan?

Cuma disebabkan kami berdua agak sibuk sebelum mula event, kami tak sempat nak menyiapkan banner or banting bagai. Design pn tak sempat buat! So kami cuma boleh letak list harga yg diprint dekat a4 paper, dan tayangkan hasil karya dan contoh lukisan karikatur. Berbeza dgn booth yg lain serba lengkap. Mohon jgn tiru perangai kiteorg yg preparation kelaut😂😅

Untuk hari pertama, aku seorang je yg mai. Laki aku sibuk dgn urusan bisnes urut dia di luar kawasan Shah Alam. So mmg agak kalut dgn student mai non stop untuk menempah. Sambutan sgt memuaskan.

Sibuk deal dgn customer sambil siapkan tempahan sampai tak sedar ada lect snap gmbar dan post dlm fbnya. hahaha.

Untuk hari pertama ni serius mmg agak longlai bila balik rumah dgn masa ni badan pn tak berapa nak sihat.

0 komen:

Post a Comment