Bed Yes Year End Sale MSU- Part 2

Untuk hari kedua event ni, alhamdulillah suami dpt full day berkerjasama dgn isteri kesayangannya di booth. Tq dearπŸ‘„πŸ’“

Untuk hari ke2 agak special, sebab aku ada sediakan hadiah istimewa utk Tan Sri Mohd Syukri Ab Yajid. Serius aku ckp sepanjang aku jadi student aku tak pernah berdepan pd jarak dekat dengan beliau apatah lagi utk bercakap!

3 tahun jadi alumnai baru merasa utk berckp berdepan dgn beliau buat pertama kali, So humble. Beliau siap bagi pandangan untuk create 1 komik dimasa akan dtg. Dan tu insyaallah bakal diusahakan!


Lukisan dlm frame tu hasil karya suami isteri. Aku yg lukis da suami tolong warnakan secara digital.

Akward dan nervous but at the same time bangga sbb salah satu target utk tahun  ni dah tercapai! πŸ˜„

0 komen:

Post a Comment