Digital Potrait_ Kelly Kim Kim



New artwork, latihan terbaru

Take time dalam masa 2 minggu lebih sebab sibuk dengan kelas dan assignment animation 3d! Finally siap jugak! 
Siapa perempuan ni? Actually aku pun tak tahu siapa dia ni cuma masa skroll dalam IG, tiba2 aku ternampak reels dia. Masa first time aku tengok macam wowwwww.... Asyik! Aku duk repeat tengok dan susah nak move on!

Cuma sayang pose dia yang aku tertarik dalam berbentuk video jadi nak tak nak aku terpaksa screen shoot.


Gigih wooo aku nak screen shoot cepat2!


Cuma latihan kali ni, aku dah tak masukkan teknik lighting macam biru, hijau atau merah sebelum ni. Kali ni aku banyak main shadow ala2 macam dekat dengan tingkap. Sekarang kan dah jadi trend ambil gambar tempat yang macam ni.

Di akhir kalam, aku nak kata, siapa suruh cantik2, kan dah kena lukis! HAHAHHAHA


0 komen:

Post a Comment