Menghilang



Masa di Giatmara ni, ketua kelas atau penolong kelas memang diajar dan diberi tugas untuk kunci pintu kelas sebelum balik dan yeahhhh, waktu hari pertama dilantik jadi ketua kelas, aku lupa pasal tu sebab aku lupa aku dah jadi ketua kelas. HAHAHAHA

Kesian penolong kelas. Hari pertama dah kena gantikan tempat aku. Mujur Cik Mas tak marah.

Dah la hari pertama jadi ketua kelas, jadi aku tak tahu tugas-tugas sebagai ketua kelas. Cik Mas punya cakap hujung2 waktu dah. Dengan aku tak pernah jadi ketua kelas dan kena tolong uruskan bebudak kelas walaupun cuma 8 orang. Aku cuma pernah mengetuai budak2 intern. Tu pun atas dasar kerja dan duit. 😅

Rupanya nak jadi ketua kelas bukan mudah. Aku terpaksa ambil tahu masalah setiap bebudak sebab Cik Mas yang akan bertanya kat aku perihal setiap seorang pelajar. Dan akan ada masanya Cik Mas mintak dari aku sendiri bantu dan ajar pelajar yang lain. Jadi begitulah cerita~

 

0 komen:

Post a Comment