Persediaan Belajar



Ini kisah dalam seminggu sebelum aku sambung belajar kemahiran pada awal bulan 1 tahun ni.
Sebelum ni kalau keluar shopping memang jatuh hukum wajib akan beli barang2 untuk kucing (jadi korang bayangkanlah berapa banyak aku beli mainan untuk anak2 bulus aku. HAHA). Jadi kali ni agak janggal bila nak beli kebanyakan barang keperluan aku terutama barang2 untuk sambung belajar.

Aku ni dah 4 tahun tamat pengajian degree, jadi mestilah banyak persediaan yang perlu dibuat untuk jadi pelajar balik kan. Kena double check laptop, beg galas, barang2 tulis dll.

Tapi hakikatnya, duit aku habis ke kucing jugak. Bertuah kucing aku. Duduk rumah diam2 pun masih boleh dapat bermacam. Kalau derhaka lagi, aku suruh budak dua ekor tu pulak yang pergi cari kerja! HAHAHAHAHAHA.

*Seminggu aku tak update apa2 sebab sibuk dengan kelas dari pagi sampai petang.😅
 

0 komen:

Post a Comment