Trend Rambut PKP

     Hari ni genap sebulan da PKP. Bermacam ragam, bermacam hal dan bermacam benda pelik2 yang netizen dah buat sepanjang PKP. Oleh sebab sepanjang PKP hampir semua sektor perniagaan ditutup, aku rasa golongan orang lelaki akan ada masalah dengan rambut yang makin panjang dan makin tak terurus. Sampai ada yang aku jumpa komen kata rambut laki dia macam orang Iban. Orang iban punya handsome, disamakan dengan lelaki dia. Hahahaha

Untuk orang lelaki, mana satukah style rambut korang di waktu PKP ni?😂

     Lelaki aku pun tak lari jugak dari hal rambut yang makin lama makin panjang. Aku tengok da macam rupa perempuan dah sebab rambut dia dikira agak lurus macam rebonding.

Ni ha rambut laki aku yang aku dah buat main. Comel pulak ikat dua macam tu hahahahha

0 komen:

Post a Comment