Meet Carricaturist Kak Ainaa

Habis je event karikatur merdeka kat Tesco Extra Shah Alam , kiteorg merayau pulak ke Tesco Damansara. Alang2 sambil berjalan2,kami singgah mai jumpa salah seorang geng karikatur otai perempuan, kak Ainaa . Dia ni dah hampir 10 tahun dlm bidang karikatur.

Ni ha sempat berselfie dengan beliau sebelum kami diterjah oleh ramai customer.

Masa yang ada ni jadi masa aku dgn dia nak bertaaruf (berkenalan) dgn lebih dekat. Maklum la kenal dlm fb punyalah lama. Dari zaman jahiliyyah hingga ke zaman yg tak berapa nk jahilliyah lg ni, hehehe. So sempat la berborak tentang latar belakang family memasing dan mcm mana jmpe pasangan memasing (eh?)


Time ni la jd bidan terjun. Nervous punya pasal sampai customer tanya aku betul ke boleh melukis. Hamboi hamboi hamboiiii..

Time baru nak bla, da salam tgn cium pipi bagai time tu jgk la tetiba kami diserbu dan kak Ainaa mintak aku bantu dia ntuk siapkan tempahan customer. Aku tak faham kenapa asyik aku je yg jd bidan terjun. Hahahhaaa

0 komen:

Post a Comment