Anifest 2019- Part 1

Selama ni cuma pernah dgr nama event ni je. Dah kahwin baru dpt merasa pergi. Tp bukan sekadar pergi utk hiburan tp atas satu urusan kerja. Sebagai pelukis karikatur. Anifest ni diadakan selama 2 hari di Summit USJ tp hari pertama aku terpaksa pergi seorang sbb laki aku ada urusan luar.

Actually kerja karikatur kali ni under Giatmara dan sepatutnya laki aku yg kena pergi mewakili giatmara tp sbb aku ni jenis bidan terjun, aku terpaksa menipu secara umum di situ yg aku student Giatmara, bukan MSU ataupn PTPL. Ampun maaf lect2 PTPL & MSU. Hahaha


Masa ni aku baru sampai. Jantung berdebar habis sbb kena handle melukis sesorg.
Tu aku pakai tudung tau! Bkn helmet ke apa.




Semasa di booth



Depa ada buat pertandingan mendoodle. Aku malas nak join tp kalau bab bergambar, tu serah pd aku. Memang aku suka bergambar😁


Well, siapa sangka aku dpt jumpa dgn pelukis power, Imuda. Masa ni malu2 kucing lg nak mintak bergambar (tiberrrr)



0 komen:

Post a Comment