Baru Tahu


Dalam dunia ni, kita saling berkongsi alam. 

Kadang kalau 'terserempak' tu bagi aku agak biasalah. Cuma aku tak suka diberitahu last minute sebab aku tak boleh nak prepare mental aku. Apa-apa pun memang patutlah sebelum ni aku rasa kawasan surau dekat dengan kelas aku duduk tu rasa macam 'something'.


Aku boleh rasa tapi serius aku tak terfikir something tu ialah benda tu sendiri. Jadi aku buat bodohlah.
Dah la aku berdebar dengan kelas bersemuka sebab tetiba akan bersosial dalam satu kelompok yang ramai setelah berbulan berkurung sebab pandemik. Aku dah overthinking pasal tu dan tetiba laki aku cakap pulak pasal kewujudan benda tu. Memang dia kena lerrrr dengan aku.

Ye memang betul selama ni aku boleh bertahan dengan manusia yang perangai macam hantu tapi janganlah disamakan manusia dengan hantu. 😓



 

0 komen:

Post a Comment