Deadline Ditangguhkan.

 



Untuk seorang pelajar yang hanya fokus pada pembelajaran, mesti akan suka deadline ditangguhkan. Sebabnya kita sendiri akan tahu lah. Mesti maknanya kerja depa tak siap lagi kan. Hahahahah
Tapi untuk orang yang dah ada tanggungjawab nak survive dan sambil memegang gelaran sebagai seorang pelajar, sangat tak berapa nak gemar. Bukanlah nak kata aku ni pelajar bagus. Tapi kalau nak katakan pun ok jugak, mana tahu jadi doakan (aminnn!). 

Aku tak berapa gemar sebab deadline commission aku selalunya agak rapat. Lagi2 kalau deadline commission dan deadline assigment jatuh pada hari yang sama. Masaaaaakkk habis! (Jadi korang bayangkanlah betapa rabaknya mata aku masa tu!)

Jangan ingat deadline melukis aku hanya sekadar melukis. Tapi aku perlu buat kerja merekod dan mengedit video sebelum diupdate dalam youtube. Kenapa perlu sampai nak buat video? Sebab itulah buktinya yang aku sendiri yang buat karya tu dan client akan nampak proses nak menghasilkan satu karya tu bukan semudah yang disangka. Sebab tu lukisan wajar dibayar mahal. Bukan murah!

0 komen:

Post a Comment