Karikatur Event Kemerdekaan di Tesco

15/8/2019 hari tu laki aku dpt job kena berkarikatur di Tesco Extra Shah Alam. Bg yg tak tau lg, laki aku pn karikaturis cuma dia lebih lama dpd aku. Aku ni bru tahap tadika lg la. Memula memang aku tak nak join sbb malas tp hati tetiba nak join pd 20/8/2019. Alasannya sebab bosan duduk rumah. So sambil2 meneman suami menyiapkan tempahan, aku duk siapkan tempahan potret yg aku dpt dari online. Tp bila tgk suami mcm tak cukup tgn (serius sibuk yg amat), so sbgai isteri mithali, terpaksa jd bidan terjun. Dpd aku tak tau apa tu karikatur, time tu jgk aku bru nak explore. Kahkahkah




Korg tgk la berapa ramai yg mai. Kalau seorang mmg tak cukup tgn dgn kerja kena hias kt board belakang

Masa ni kami pulun menyiapkan kerja di belakang

Dan tadaaa!!! Alread done tepat pd waktunya iaitu 1/9/2019

Selama setahun aku down dan jauhkan diri dari golongan seni, lepas kahwin jd bidan terjun. Excited, nervous semua ada! Tp berjaya juga dilawan! Congratulatation to yourself Nana!

0 komen:

Post a Comment